شناسهٔ خبر: 174633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۶۱۴ زائر از زنجان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران و خسروی در دوازدهمین روز اعزام

راهداری زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۶۱۴ زائر اربعین حسینی با ۳۳ ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان، دیروز (۲۸ مرداد) راهی مرز مهران شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل این اداره کل عنوان کرد: روز یکشنبه ۶۱۴ زائر اربعین از مبادی شهرستان‌های زنجان با ۳۳ دستگاه ناوگان عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اربعین از ۱۶ مردادماه تاکنون، ۷هزار و ۳۶۸ زائر استان با ۳۳۸ ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران عزیمت کرده‌اند، افزود: طی این مدت، ۴۱۷ زائر استان با ۲۶ دستگاه ناوگان عمومی به مرز خسروی منتقل شده‌اند.

کرمی همچنین از استقرار ماشین‌آلات و تیم اعزامی راهداری مستقر در مرز مهران خبر داد و افزود: تا پایان اجرای طرح اربعین تیم اعزامی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان در مرز مستقر هستند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همچنین تیم‌های خدمت‌رسان این اداره کل به صورت شبانه روز در مرز مهران مستقر هستند تا نسبت به ارائه مطلوب خدمات به زائران و برای رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.